damn girl

aj shit fan... klockan är fett mycket ju, dagen kommer försvinna fort som fan! vaknade typ sådär vid strax innan tolv av att en viss liten jävel kom in och hoppade på mig, jag skrek, syrran kom, sen vet jag inte mer. han fick nog lite grab-twist-pull :) haha sååå skadeglad jag är! för övrig är läget så att jag och amanda ska åka och handla mat idag, imorn åker jag hem, fredag ridning 14:00, tävla lördag, jobba söndag och sen är det skola igen. fan. då måste man ju ta tag i sitt liv -.- k*k också, kom på att jag har biologi prov på tisdagen efter lovet. måste läsa som fan, ett MVG står på spel :O omg.. sen måste jag träffa my B.friend också :D i miss him..  och sen åker ju olivia den körven! ta dig, men sen kanske inte jag ska säga så mycket men ändå.."/ och katrine kommer inte hem förän på fredag kväll typ. men vad bra då, bara leka filleponken :) yaaaa!

sen nästa vecka är det cupfinal på lördagen och min födelsedag på söndagen. som jag då kommer att arbeta och tjäna pengar på :) jippie! den helgen kommer min papi upp på med och lämnar min och mamis nya bil. fett ful men mycket bättre än den vi har! haha men ska kila nu.

PÖSS OCH KRÖM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0