we can do it all night in my <3

cha cha krilleboi här! inte..

nej men seriöst nu, den här dagen har varit slapp! vaknade typ vid tolv och sen kom filip vid två och vi var bara hemma hos mig och hade det mys. sen var det dags för K. men nu är hon hemma. sitter här med datorn i mitt knä och lyssnar p+å min nya favvo låt. jag ba älskar't den! tyvärr tänker jag bara på borås och en viss person när jag hör den. k*k på den -.- men den är sjukt festtaggande! emmalajki :')

annars ser veckan ut följande, tidig skolvecka, banken på fredag, jobb på fredagkväll, plugg i vanlig form och sen har man då eftermiddagarna helt fria! i stort sett tror jag. ska bli sååå skönt!

och en sista viktig sak, jag älskar dig mamma!

LOVE ME OR HATE ME / e.




man blir så sjuuukt jävla sugen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0