kårv

snow pee chair ten!

haha klockrent.. tänkte bara berätta att jag träffade MR HEMLIG tidigare ikväll och sen att jag och olivia hade en stunds deeptalk. tack bebo <3 jag och MR var och åt värsta middagen och sen gick vi romantiskt tillbaka till el tren. han kirrade lilla biffen åt mig btw. sååå glad! haha sen hade jag ett litet sms dirty talk med en annan männsha. jag ba älskar't! mänsklig begränsning? inte..

imorn ska jag gå i skolan 8.45 - 17.00. JIPPIE! inte.. ska bli lagom kul, men ska luncha med bebo iaf, hon räddar min dag :) sen efter skolan vet jag inte. kanske ska träffa filip. vi får se, måste snacka lite med männshan!

men ska kila nu, kyss och smek!



JAG BA ÄLSKAR'T!



Kommentarer
Postat av: Olivia

As grym video, vem har gjort den?

2009-10-08 @ 19:25:24
Postat av: Olivia Stalin

godmorgon baby, inte dags för ett morgon inlägg snart? love <3

2009-10-09 @ 10:28:03
URL: http://ollies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0