en bra dag är alltid bra

hello bitches! (inte..)

sitter här med mami i soffan och kollar fotboll. sverige leder, men det gör nog inte så att vi går till VM ändå.. jaja, life's a bitch!  annars har dagen varit bra. har varit i skolan, ätit på sööööbway, vart inne på lustgörden (höhö), träffat felix x2 och bagge och sen träffat linnea och oscar och sen pluggat lite, pratat med papi, fixat flygbiljett och sen softat tungt! :) en bra dag sa jag ju. men är sjuuukt jävla trött just nu -.- pratade med bebo och kissemissen i fonen med som spårade tyvärr efter ett tag... äääär spårvagn! lekte dessi och kissie idag också, var tvungen att prova på! haha, det kan inte vara lätt att vara dom brudarna asså.. imorn är det lunch med ollie och sen ska vi busa lite. det vi gör bäst! HÖHÖ! har även spanska med SPE, jag ba älskar't! jag kommer go bananas ;)

men ska lägga mig nu, eller aa snart :)

pussar och kramar så länge! inte...







håller på med mina affirmationer -.-
gååååår framåt!
haaaaar något liv!


så jävla sugen! jag ba älskar't!

detta är en kärleks förklarelse till dig olivia <3 inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0