freeeeeeedag och loooov!

yaaaaaa!

nu är det FUCKING lov! :D så jävla gött. åker till pappa på söndag ooch kommer hem på torsdag kväll. undrar vad borås kan erbjuda denna gång? höhö. annars ska jag rida, festa, jobba och tävla på lovet. ma boooifriend är ju ändå inte hemma :( saknar honom, redan. dah.

har varit i skolan och haft matteprov idag, fuck it. sen ridit, gick feeet bra. eller jag tycker det iaf :) haha, imorn ska jag kanske träffa lisa och sen kanske kröka med josse och hennes crew. men får se hur det blir med den delen. hoppas på att lisa kan följa isf om hon får :) men det är klart, vill ju inte vara den enda "nya" -.-
sen flyga till papi, 11.50 lyfter planet på sunday. tänk om det krashar? :O inte.. höhö :) 

för övrigt har jag fyllt på med nya låter @ itunes och ma iPod. fett sköna ju B) men ska väl slagga nu. ensam.. filip då. det finns inte..

good night, sleep tight <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0