hjälp jag är en fisk

cha cha bloggen!

måste börja med att jag hade en dröm, som önskas vara sann.. men det var den ju inte. det var ju bara en dröm "/ att filip var hemma igen. buhu.

men men, ligger i soffan som en död fisk och funderar på vad jag ska göra härnäst. vill kolla film, men orkar inte hitta någon bra. vill äta, men har inte lust. vill bada/duscha, men orkar inte resa mig. haha, jag är sexton år och latare än någonsin. skulle kunna ligga här tills jag blir 80 fucking år! eller aa, så känns det iaf :P usch..

juste, har ju fått mitt nbya bankkort, VISA och så. men DÖD åt dom. man måste fortfaranade vara 18 år för att handla på internet. jag hatar det! bara för det så gäller inte mitt kort eftersom jag inte är över 18. finns det inte något sätt man kan smita in på? höhö ,som på krogen? (a) nej men får väl fråga papi på söndag. det är nämligen så att jag hittade en klänning på nelly.com och med csn-kortet får man fri frakt till den 1 nov och sen studentrabatt :D så får fixa det senare i veckan.

nej ska väl försölka ta tag i mitt värdelösa liv nu, ha det gött, haj!

inte...



känner mig lite så ibland. -.- 
BEWARE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0