jag är i chock

asså jag sitter och kollar på kanal 5. på fråga olle dokumentären. vet inte riktigt vad jag ska säga, skratta eller gråta. haha, helt jävla sjuka människor är idag! en del har sex offentligt bara sådär. andra träffas på en strand med sina bilar och vill att folk ska kolla på när de har sex. och vissa bjuder hem män som ska komma dit, runka och sedan spruta och gå hem igen. asså man ba, öh... va? så weird att det inte finns! vart är världen på väg liksom? oj oj... kommer fan drömma mardrömmar inatt nu -.-

ha det bättre än vad dom är friska i huvudet iaf!

love me or hate me, e.








så sjukt jävla sugna!


Kommentarer
Postat av: Lotar

jag ba älskar't! kom till sjudar inatt! inte..

2009-10-16 @ 11:08:24
URL: http://ollies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0