kast med liten särrrring

suck pust och stööön -.-

jag tror jag bryter ihop snart. allt känns fett jobbigt. vet knappt varför. och det värsta är att det går ut över skolan som det alltid har gjort när man får sina känslo ryck. jag ba hatar't! gjorde till exempel inte kemiprovet idag för att jjag inte hade pluggat för har inte haft tid. vill ha nemo som mitt samvete nu! haha, sen fick jag min kod till banken som spärrades efter att ett intern fel uppstått och jag lacka pung rent ut sagt. har inga pengar, ingen ork och saknar närheten jag får hos honom.. tack olivia för att du ställde upp för mig idag, ba snuffla lite :) haha.

sen en kul grej, var inne på face för någon dag sen och såg att en brud addat mig som var kompis med typ alla andra knivsta people. det visade sig vara typ filips ex. jag höll på att dö! sen fick jag reda på att hon var kär i honom för några/något år sedan. och det visar ju bara på en sak, att hon vill spana in vem fan man är! haha, så tjejer... men det var little funny :)

hmm, något mer.. har träffat fina linnea för en cigg, pratat med kissemissen, myst med lisa i måndags, varit depp och aa. allmänt tonårsliv. sen en dööölig nyhet -.- filip ska typ till thai fucking land och vi hinner typ inte ses innan det isf och sen åker jag och aa, det blir lång tid utan honom isf :( sämst. imorn åker jag kanske in tidigare till lunchen för att träffa honom lite. för jag vill vill vill! dah... :) men ska kila iväg en stund, CYA!

LOVEBUGS, e.



lisas morgondopp på gotland, helt stört ju... :)



power parwas in märstapose action! <3



we just love to do it on our way! :) <3



haha aj..  men ack så mööösigt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, sista bilden. ta bort, jag spyr. HAHA

men uamana aldrig oss, det finns inget vi inte klarar!

2009-10-21 @ 13:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0