memories die när grisar kan flyga

om det är något som jag älsakr så är det arkiv! kollade igenom både mitt och olivias blogg arkiv, helt sjukt kul egentligen och se vad som förändrats och inte! haha, vissa bilder asså.. något som jag däremot blev helt otroligt glad över var allt det fina som hon skrivit om maj :') typ i februari la hon upp en FET bild på mig från att vi var i kungsberget med skolan så. och det jag tänkte på som hon hade skrivit vad en annan bild " nästa gång måste vi posera mera emma" eller så. fan sant!! nej vi är inte alls seriösa" bilder är bäst! höhö. bebo då <3

ska försöka sova nu, HA DET GÖTT HAJ!



mänsklig begränsning, vad är det?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah snygga! inte..

2009-10-05 @ 17:24:56
Postat av: Anonym

haha jo men det är klart! ;)



inte..

2009-10-06 @ 10:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0