som då som nu är jag kluven

I'm the one who wants to be with you.
Deep inside I hope you feel it too.
Waited on a line of greens and blue,
just to be the next to be with you.

Haj gööörls and boooois!

emmsan här igen. allt är bra, pratade nyss med sötaste olivia i telefonen. jag ba älskar't! lite om allt möjligt faktiskt. idag har jag varit i skolan, träffat filip och mattsson och sen gjort kärlek med olivia. typ det jag är bäst på! berättade det för honom också. fick "dessvärre" inte den reaktionen som jag hade väntat mig kanske. bra eller dåligt vet jag faktiskt inte. MR HEMLIG var upptagen den här kvällen så det blev ju pannkaka av det.. need to meet you!

juste, keeeka frulle på Waynes i morses med lisa fisa och gud vad mysigt det var! måste göra det oftare. emmalajki <3 sen släppte jag en bomb till henne man kanske inte normalt gör men så blev det, förlåt lisa om jag gjorde dig orolig! men det är lugnt nu :) puss på dig! ska tillbringa resten av kvällen med B&J nu så.

PÖÖÖÖSSSSS!



 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
JAG BA ÄLSKAR'T!
OLIVIA BEBO <3





Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH JAG BA ÄLSKAR'T!! TABITA <3333

2009-10-07 @ 15:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0