sugna grabbar

hejsan hoppsan grodanboll! :)

kunde inte skriva något igår fär det var något fel på blogg.se... dah! en stjärna måste hela tiden ha tillgång till saker och ting ju -.- höhö.

måste bara berätta en sak. killar killar killar... oj, vart ska jag börja. haha, nej men satt på tåget hem precis bakom 4 grabbar. jävlar vad tunga de var! inte.. haha, lyssnade på vad de pratade om och det var kort och gott detta: brudar, brudars rumpor vars en av killarna höll på med en grej (när en tjej gick förbi plåtade han den med mobilen), GBC (gang bang crew), bilar (porshes och ferraris -.-), kissie om att hon var fräsh och inte alls så ytlig i verkligheten som i bloggen ( nej håller med till 100%! inte..) och en av killarnas lärare som var kär i honom och som hade strippat och pullat med en gurka för honom i camen. tummen upp på den grabbar! sen klev de av i märsta med och jag bara suckade.. men en av de var faktiskt snygg (a) bad boys <3 fast de lekte nog mest också. stackars deras mammor, kan inte vara lätt att ha såna underbara söner! inte.. haha nej ska byta ämne nu.

pratade med kroon om att åka upp, jag är så hårt på! han berättade att de har flera minus och en massa snö :D jag ba älskar't! så avis på honom... sen skulle han upp i luften också, man ba nej men ska vi byta? :) haha, kööööök på den. men ska nana lite nu, såååå trött! sen blir det kladdis!

love love /  a dreaming bird in the sky.

 

puss på min fina olivia !





Kommentarer
Postat av: GBC

Hahaha, tjaffsa inte med GBC, vi var tunga på riktigt!

2011-08-02 @ 21:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0