8 timmars klack-vinglande

ja men god morgon på folket! :)

en glad men mycket trött emma ligger nu här i soffan eftern en hård natt! shit vad jag gick mycket igår! kanske inte skulle ha haft zara skorna ändå :P eller jo, tror fan det! lite smärta gör en till en pigg ärta, höhö. kvällen började med buss och tåg in till uppsala. träffade flicksen och drog på förkrök hos nån random kille, skit konstigt folk var där! men iaf, körde ölspelet så klart och när det hade slagit till gött så vandrade vi alla in till stan. gick till salt men det var så sjuuuukt mycket folk så man pallade inte vara kvar. helt smockat vif barerna var det! mötte upp lisa och co'. gick tillbaka till salt, lämnade dem, följde med becca och träffa isa, madde och camilla. satt där en stund, fick ett sms som gjorde maj orolig men som gick bra sedan. drog in på krogen, hittade en viss liten andreas sittandes där med sina polare. satt och drack öl och snackade en stund. gick ut till becca, linnea och emma. chillande ute med cancerpinnar. drog in igen, jag beställde en till stor stark, himmelsk var den! kall, lagom med skum och immade :) yum! satt där till klockan var två när de skulle stänga och drog till donken. senare kom linneas mamma och hämtade oss så fick vi skjuts hem :) strax innan halv fyra somnade jag i min otroligt sköna säng! haha det var min kväll, alla de innan drog hem vid typ halv tolv eller så, fett tråkiga! och for the record, fan jag gick upp nio imorses. kan inte sova länge när jag druckit -.-

men har precis kolla "bride wars", helt amaaaazing!, och ska ligga med SATC marathon nu. bilder kommer senare!

LOVE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0