chill-söndag

ahapp. då var ännu en helg över och skola imorn igen. -.-  tänkte re-tell den lite så ni vet vad emmsan gjort.

Fredag:

tjejerna i SPE skulle ha kräftskiva och jag var bjuden. red på kvällen och åkte sedan iväg till resten av alla i storvreta utanför uppsala. kom dit och hade det jättemysigt till festen drog igång. alla var fina och så och vi dansade och sjöng så att grannarna säkert undrade vad fan vi höll på med :P skit kul var det och alla var fulla och glada! åkte hem med jasmines tobbe och olivia. oj oj oj, llla jasmine/parwa blev lite väl full. usch usch..  sen var det dags för det klassiska fyllekäket. haha, olivia har vi ens några kommentarer om statoils körvar och hamburgare? haha, tyvärr lägger jag inte upp några bilder på det från kvällen :P sen hem och nana och hälsa på mandish och röööööbert. och somna på fläcken när jag la huvudet på kudden.

Lördag:

vaknade tidigt, inte bakis alls men var tvungen att gå igenom tankarna om vad gårkvällen hade erbjudit. haha alltid lika kul! drog på mig kläder och åkte till uppsala för att hälsa på roberts kompisar. shit vilken studentlya de bodde i! som på film, korridor, gemensamt kök och sunkiga rum. haha, vad har jag att vänta mig senare i livet? sen hem och förbereda för alla gäster som skulle komma på mamis kalas. gick jättebra och när alla var här var det full rulle, kanelbulle! drog en sväng till väsby och hälsa på kussarna. hem igen och ladda med vin. emma was back on track! drog iväg till grabbarna grus och kröka. körde lekar så att mina knogar blödde och kollade på när de "bråkade". en lite full emma vandrade sen hem i mörkret själv för att lägga sig. åt tårta och somnade lika fort som kvällen innan. haha det kostar att ligga på topp! :)

så nu sitter jag här och ska snart kolla top model, ny säsong liksom! hörs senare.

love. 

ps. bilder kommer sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0