fotografía de colegio

snuttegosen här! hinner sticka in en snabbis och skriva hej bara :) hej!

haha men ska bara säga såhär med, skolfoton asså, ska bli skönt att bli vuxen och få slippa det! jaja, nu vet jag att ni tänker att man inte behöver görat' om man inte vill. men jag vill, för det hör skolan till tycker jag, och det har det alltid gjort för mig. kommer ihåg när jag och alla flickor i min klass var små och böt med varandra så man hade på allihopa. jag hade till och med en ask som jag hade pimpat B) höhö, eller det var en tändsticks ask... men den funka lika bra. de från tvåan kom idag. ni ska bara se. lägger upp från tidigare år med!

 LOVE.



ÅRSKURS 7



ÅRSKURS 8 - KOMPISBILD



ÅRKURS 9 - SPEX   haha, har inget enskilt för jag blev för ful.



ÅRKURS 1 GYMNASIET



ÅRKURS 2 GYMNASIET   whats with the smile? -.-



CLASS OF 2009-2010 @ JENSEN

visst är alla söta (a)



Kommentarer
Postat av: Johanna

EMMA! bilden på dig från sjuan, den har jag i min bokhylla ;)

2009-11-06 @ 16:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0