frillan. what up? *pu*

god morgon god morgon god morgon, det är emma som är uppe i ottan! :) har iofs varit det en kl halv åtta.. hatar att inte kunna sova när man har druckit. men ska tydligen inte jobba idag så det känns jävligt bra!

haha igår asså, den där jävla MJ... så ful och jobbigt klängig och bara skulle vara över allt. usch! jag blir äcklad. och haha, vilka sms då. bara för att man säger att man vill något mer så FUCK YOU! tönt. och tack olivia och mikis (båda) för att ni hjälpte té! :)  nej men vad fan, inte tänka mer på det. en annan rolig sak var ju dancemovet "armbågen"! haha jag höll på att dö när jasmine körde den så att hon helt plötsligt gav en brud feta lavetten i huvudet! haha, jag trodde jag skulle dö. så jävla ball! sen när andrea kom fram och skulle leka tyff så sket det sig för hennes del. jasmine, så iskall! emmalajki :) lite kul var det på bakfickan iaf. och asså guuuud vad DJn var snygg, eller vad säger man mikis? ;) höhö...  och just det, emma, sen när raggar man runt med 30åringar? och skulle jag vara en 8 av 10? glöm det, här är det jackpot som gäller! högsta siffran té maj, eller? :P
det är vi mot världen baby! 
jag älskar't <3

LOVE. yours e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0