GOTLAND FEVER

TJAAAAAAAAA! haha shit asså, jag lever! den här helgen har varit helt jävla sjukt intemsiv. har hunnit med hur mycket som helst på knappt tre dagar. olika föreläsningar som varit toppen, olika sporter som undervattensrugby, goalball, rövkrok, perk, kast varpa, catch the flag like U.S., fysträning och mycket mer! vann till exempel idol tävlingen med mitt lag, ICECUBES! haha, sen ätit mat och haft världens party! visst att man kan få en viss känsla när man är lite dragen och ens favvo låt kommer ur högtalarna i högsta grad. det här var något helt annat. jag och en tjej som hette mikaela var like, we own that night! haha, i mitten av ringen hela tiden till låtar som "sexy bitch" och "evacuate the dancefloor" till "infinity" och "kom hem" med barbados. haha då buggade alla som vi hade lärt oss på fredagen av en VM-mästare! fett coolt, hon var grym, cred till angelica :) och sen, det bästa typ på hela kvällen. jag och mikaela i mitten, med världens jävla dunk och backup av alla de andra, skakade värre än värst till inte vilken låt som helst. utan min älskade och mest käre MAYHEM! äntligen tänkte jag, hade önskat den och den önskan blev till uppfyllelse <3 det var känslan, sfären runt om och aa, allt var helt makalöst bra! då var det lite italia feeeling :)

nog om det, prata med fille lite, dansbingon vann jag tyvärr inte, spöknatt efter allt dancing, morgondopp, tjejer och killar spriner i korridoren och försöker öppna dörrar när alla duschar (såååå klassrese aktigt! ) och alla dessa skratt! shit, jag har verkligen lärt mig mycket den här helgen. om allt, timr for a change guys! men hinner inte skriva mer just nu, lovar att berätta mer och lägga upp bilder senare :) men time for bed!

LOVE, yours e.


Kommentarer
Postat av: Kim

håller verkligen med, helgen va något utöver det extra. vi ses på reunionen (om inte innan) hehe. <3333333

2009-09-21 @ 19:41:34
Postat av: kim igen hehe

kan man få din msn? (a)

2009-09-21 @ 20:15:33
Postat av: kim igen hehe

kan man få din msn? (a)

2009-09-21 @ 20:15:38
Postat av: Kim

fan vad tråkigt det är på jobbet utan dig..du vet vart jag bor om du känner dig lite ensam ikväll ;) grr

2009-09-21 @ 20:29:57
Postat av: Jessica :)

gullig blogg :)

2009-09-21 @ 20:45:08
URL: http://jessicasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0