hemma idag

god morgon kan jag säga nu. idag är jag hemma för jag orkade inte gå till skolan imorses. säkrast att vara hemma så att man inte bryter ihop i skolan så tycker alla hhelt plötsligt att man är ett wackoo. om det inte redan gör det :P som vanligt när man ligger hemma finns det inte så mycket att göra.

eb. svarar ärligt.

SEXUAL HEALING:
Ditt äldsta hångel?-  ingen kommentar
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? ingen.
Vad tycker du om kärlek? -  de svåraste som finns
När kramade du någon sist? - igår
Saknar du någon speciell person? - hela tiden 
Har du svårt för att bli kär? -  beror helt på personen.
När kysste/hånglade du med någon sist? -  fredags
Ångrar du det? -  nej
Är du singel? - ja
När fick du senast en komplimang? - hm, kanske igår
Har du hånglat med någon av samma kön? -  snurra flaskan?

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - nej, men svimmat
Hånglat med nån riktigt ful: -  tyvärr
Hånglat med fler än 50 pers: -vet inte
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? -  yes, italia vadet 09'
Gjort något riktigt dumt? -  ajjemen
Gjort något du verkligen ångrar? -  OM jag har
Varit nykter på nyårsafton? -  aa det är klart
Åkt ambulans? - 2 gånger
Gjort nåt olagligt? - svar ja.
Blivit polisanmäld? -nej, blev aldrig det
Fått din mamma att gråta? - sorgligt nog, ja.
Slagit ner någon? -  nej men velat till 110%
Skämts över dina föräldrar? -  inte direkt, har väl hänt.
Skämts över dig själv? - haha, ja du..
Sagt jag älskar dig och menat det? -  gör det varje gång jag säger det.
Tar du droger? - nepp
Dricker du? - yes, alkholist enligt adam.
Vilka kläder sover du i?-  vilka kläder?
Vad hatar du verkligen? - falskhet och lögner
Varit kär? -  nej, inte direkt. 
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - haha, orlando bloom?
Är du ensam nu? -  som vanligt, ja
Vill du gifta dig? -  om jag hittar Den
Vill du ha barn? -  med Den isf



SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - haha, pappa och andrea 
Såg dig gråta? - robert
Fick dig att gråta? - adam fick bägaren att rinna över. 
Du delade en cigg med? - katrine
Du gick på bio med? - katrine?
Skällde på dig? - adam



DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - ja
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - nej
Köpt någonting? - nej
Sjungit? - nej
Saknat någon? - som fan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA italia vadet! visslar

2009-09-03 @ 18:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0