höhö, ja jag lever :)

halllå elle'?  är ni go'a elle? för det är jag, har inte hunnit skriva så mycket för jag har haft mycket att göra! igår hade jag fullt upp så det fanns inte. och sen idag med, eller jag har inte orkat ta tag i mig bara :P sorry! men nu är jag här iaf. har snackat "grabbsnack" med linus ikväll, det behövdes kan jag säga! kollar lyxfällan nu och herregud vad folk är dumma i huvudet! shit, det är liksom inte lite pengar heller. hoppas jag ALDRIG hamnar i någon sån där sits.. men ska försöka fixa så att jag kan kolla på några nya filmer nu, pussar!

LOVE.



borås, 46 dagar kvar sen är det dags för invasion!
och jag lovar att försöka få med mig båda sakerna dit ner :)
vi skulle kn*lla sönder alla små borås brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0