loooove

hejsan hoppsan alla små troll!

gissa vem som är grymmast på paintball!? höhö, jo självklart är det den här lilla emma som minsann har visat vad hon går för idag! :) haha, man var sååå sexig i sin dräkt som var typ hundra strl för stor. jobbigt och svårt var det för det var inte så lätt att se igenom sina goggles eller så. sen sikta var man ju proffs på! världens headshot genom en ruta, hörde jag någon säga wow? B) självklart. men att bli skjuten var inte lika kul. köttsår på lår och precis under rumpan! så jobbigt, kunde inte sitta eller gå normalt efter det typ :P kom hem nu strax efter elva. har keeekat lite och så. och juste! haha folk stirrade på mig som fan för att jag var helt jävla svart på vänster handen, inte bra det! jävla handske -.- btw, köttsåren fick jag bara för att jag inte hade några kläder under. hade tyvärr inte med mig det så underkläder fick räcka nertill! men som sagt, jag ägde sönder de ;)

ska lägga mig nu efter en lång dag på ros, i skolan och ute på äventyr :)

LOVE your e. 

 



BEWARE  OF THA EMMA! 

dock inte jag på bilderna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0