the bear was asleep...

..och har nu vaknat. älskar att sova på soffan med hög musik i öronen från my JVC :) höhö.  annars så är det bra förutom att mitt hjärta slår ett extra slag i sekunden. känns så men har inte en aning om varför :P

skolan var bajs, vädret var bajs, att vara ensam är bajs. ska livet bara så? men men, bara typ 63 år kvar att leva det med :) eller nej, typ 53 år, rökare dör i förtid kom jag på!

ska kolla med marianne om jag verkligen behövs ikväll för jag vill inte... orkar inte, är på "sex och kärlek" humör. inte passa jävla snorungar... det enda de gör är ändå bara skriker. haha, det ska inte mina ungar göra sen för då får de se på supermorsan med övernaturliga krafter!

catwoman says good bajs!



haha olivia <3 jag kände för att lägga upp den här bilden på oss boFUCKINGrås, den gör mig lycklig...
höhö, det var då vi mötte jimmie och hans kompis från ingenstans och bjöd med oss på fest ute i skogen och en viss liten tröja råkade jag visst få med mig hem sen för jag är så himla snäll! :P eller ja, jag bar den hem.


(vet att jag ser ut som en man...)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det finns inga som oss. vi är oslagbara. du är mitt allt, tagga tills på fredag! kommer bli grymt! love love love u!

2009-09-02 @ 19:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0