tjillevippen..

..så var man tillbaka hemma igen :) kom från skolan för cirkus tn timme sen. har bara hunnit prata med prinsessan en stund och inget annat. ska keeeka lite om jag orkar och sen kolla film och chillish på datan.

EMMA EFTERFRÅGAR!

är det någon som känner pontus jörlid eller jonathan kraft? haha, fick ett helt vanligt sms från någon jag inte visste vem. så här visade det säg att vara: han som messade hette pontus jörlid, snart 15 år och bodde i dalsjöfors. han hade tagit mitt nummer från sin kompis jonathan kraft, lika gammal med en stora syster som hette jennie, som tydligen hade mitt nummer på sin kontaktlista. what tha F? jag har inte träffat någon utav de eller någonsin pratat med dem. bara i fall jag har blivit helt senil eller varit riktigt riktigt jävla full och rymt någonstans och träffat de och sedan vaknat som vanligt typ :P tydligen så gick pontus i 5B i mellanstadiet på daljsöskolan med om det nu skulle vara intressant och veta. haha, är det ngon som helt och hållet driver med mig? inte kul -.-
nummret var: 0708934702.

haha måste lägga upp lite bilder som jag inte har tänkt på att jag har :P



haha emma-jättefull vill bada, tobbe ramla ur bil och jimmie nära döden upplevelse kväll!



höhö, "inte-alls-seriösa-posen"



AIK-Bajen, känslan av vinst var obeskrivlig <3



inne på spelhallen. gött om pööjkar var det! precis pojkar, inte män -.-



oj oj oj, raggers in tha bakgrund. höhö, vad tycker vi om såna ollie? ;)
samma kväll då "man vet sldrig när man behöver en servett" blev ett mycket bra bevis. stackars tobbe...


LOVE.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sexi boys, sexi girls.

2009-09-07 @ 20:28:23
Postat av: Anonym

sexi boys, sexi girls.

2009-09-07 @ 20:28:23
Postat av: Anonym

sexi boys, sexi girls.

2009-09-07 @ 20:28:32
Postat av: Anonym

sexi boys, sexi girls.

2009-09-07 @ 20:28:32
Postat av: Anonym

sexi boys, sexi girls.

2009-09-07 @ 20:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0