maneter?! respekt.. B)

ja nu sitter man här igen i sin alldeles speciella soffa. eller ah, jag vet inte. kollar lite christine medan mami springer runt här och tänder en massa ljus. saknas bara en pojke som skulle vilja vara här och göra en i sällskap lite sådär mysigt :) frivillig? haha, hon ska åka och träna snart och då kommer lilla emma fram ur skalet och har känsloparty! weeei, någon som vill komma? sen har man ju legat här och väntat på att en viss liten katt skulle ha kommit vid kl sex som hon sa. haha men hon sover väl som vanligt, ni vet, livet är hårt! "nä skojar du med maj?!" :O höhö.

fick precis känslan av att bara tröst äta mig fet, för vad gör det? och sen kolla på alla filmer jag har, allt i från white chicks komedi till the eye skräck och wanted sction. kommer inte på någon ny som jag skulle vilja se nämligen "/

just det! ska till gotland i helgen på någon ledarcamp. åker 7.15 fredag morgon och kommer hem dryga 22.00 på söndag. borta precis heeeeela helgen med andra ord. shit asså, helgerna ser lite fulla ut märker jag. nästa är vi lediga och då jobbar jag även. fast kanske tar värsta vara-med-mig-själv-lång-helg då :) det vet man inte, som kissie tex. hon kunde ju vara hemma en kväll utan att festa, då kanske jag klarar mig jag med. eller vadå, är det synd om henne? frågan är kanske om man ska skratta eller gråta!

men ska gå och diska nu, har lovat mami -.-

LOVE.




yo du..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0