babylon zoo

gud vad jag har varit duktig idag! har storstädat hela mitt rum och då menar jag det verkligen! dammat, rensat, gjort om, dammsugit, fixat i ordning och så. känns riktigt bra. frågan är väl bara hur länge det kommer att hålla i sig. hoppas hela lovet iaf eftersom jag typ inte kommer att vara hemma. :) allt detta tog typ fyra timmar. hemmfru är ett jobbigt jobb!

nu är det dags för mig att laga middag. känns som om klockan är runt fem kanske bara för att solen skiner lite i skymningen. sommar snaaaart! :D det blir klassikern makaroner och köttbullar att äta och sen sourcream&onion chips till mys ikväll. jobb hela dagen imorgon och sen på måndag är det papi time! är dock fortfarande lite sad över att min bestie inte kan följa med och vi skulle kunnat varit på elmia just i denna sekund. för exakt ett år sedan. ska kanske ringa syster sen och kolla om det är där och har lika kul som när vi var det. haha, inte troligt fan.. men men. i sommar hoppas jag på "åka-bil-utanför-jimmie-ge-mig-lite-mer-solglajjor-steka-börös" känlsa :) och ni vet "ba kasta in väskan och åka iväg som dom gör i filmer" tåppeeeeeeeen! höhö.

nej, stekpannan och katrulle ropar på maj!

THERES A NEW LOVE IN TOWN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0