BOYSENBERRY <3

solen sken fast den inte skulle det. positivt är den nya lilla svarta! bra där emma :) försov mig imorses så han inte kuta eller käka frukóst. fast dagen började bra ändå pga solen och en sköööön busstur(?!). spanska med fina flicksen och sen lång lunchrast till klockan halv fyra. det sög till en början men sen fick jag sällis av typ hela knivsta så det gick bra. införskaffade en svart helt vanlig kjol och en ny jacka. det blir det sista, sen har emma köpstopp!! får väl se hur det blir med den saken.. :)

kom hem vid strax efter nio efter att filip skjutsade hem mig. bra jobbat, guldstjärna till honom! :) tog min vanliga nattmacka och sen snart ska jag sova. blir kuta imorn, skola och sen prommis med katrine eftersom hon frågade så snällt :*

SMELL YA WATERBALLOONS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0