hederby har pucken

ja men god afton på er allihopa! :)

hoppas allt är bra med er för det är det med mig. dock har jag mått illa precis heeeeela dagen. troligtvis är det pillerna som jag börjat med igen -..- hade en date med min läre olivia idag på indian kitchen. det var mys! peppe var också med. gr8! efteråt var det tydligen slut med skola för den här dagen. strosa runt på stan efter att ha chillat south park med olof och grabbsen. grinig emma fick filip med sig hem. men som tur behövde han inte tampas med mig på vägen hem själv iaf. linda och jacob var med så det fick härja bäst det ville. jag var emo enligt filip igen. börjar vänja mig.. väl @ egerups var det ett varmt välkomnande jag fick av dom. mat på bordet och fina fraser som " hur är det med dig, vad har hänt i skolan idag" och lite så. kändes bra. och marie är den enda som får kalla mig gumman utan att jag bällar ur. hehe, de närmsta vet varför. film mys och aftonbladet häng blev det sen med. (Y) åkte hem med nio bussen, usch. hatar "hej då:n" egentligen. så jag brukar säga vi ses istället. för det gör vi ju :) positivt tänkande! just den frasen sa jag och min bästa vän i borås varje gång jag hälsade på på loven. den sista gången har det däremot tagit längre tid till emellan gångerna.. men men, natalie finns i mitt hjärta ändå. oavsett. hon var den första. men man kan inte leva kvar i något som inte ligger över ytan heller. man måste se framåt -->  hiho :)  därför jag är där jag är idag. puss på er!

jag är lycklig. väldigt lycklig. men kan inte säga att jag har det bättre än någon annan för det kan verkligen inte jag avgöra egentligen. men visst får man ha åsikter och förutfattademeningar (bra fäny!). så därför hoppas jag att ni har det lika väl ställt som jag har det iaf. annars,

"YO DET LÖSER SAAAAJ"

hehe.

finns inget dåligt. bara annorlunda sätt vad som är bra för alla.

P.S. varsågod kissemissen för det fina lockiga håret! :* D.S.




Kommentarer
Postat av: fanny

hähä, ibland får jag till det, eller? ;) nej men hörru. nio bussen? lätt att du hade kunnat droppa här? fett ledsen jag blir emma :(

2010-04-22 @ 23:46:13
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0