hejsan hallå!

påskafton i all ära är det idag. inget speciellt för mig direkt men aja. mamma på jobbet och jag ligger sjuk hemma.

gårkvällen var nice. jobbade till strax efter fem och åkte direkt till jasmine efteråt. där vanakdes det påskmiddag med härliga skratt och sköna historier samt skvaller. mätta och belåtna av både sill, köttbullar, janson, lax och fina desserter spelades det roliga spel. sen var linn och cissi tvungna att åka hem. jag, olivia och mikis stannade kvar och drog med tolv bussen till märsta station sen. jasi till KC/corner eller vad det nu blev och vi till siggis. på bussen mötte vi peeps som vi drog på jessicas "fest" med. väl där var det bland de oskönaste människor man kan träffa. men fick iaf säga hej till min käre robin m.fl. och hälsa på sitt EX. nej, det var ingen hit. påminnde bara om varför jag dumpade honom två gånger för ca två år sedan. haha. så jag mina 50 meter hem igen. la mig i sängen och sov.

ja, och sen vaknade jag härligt för ett tag sen av att solen sken som aldrig förr typ. fick mess av älsklingen också som sitter i bilen på väg till hea. stackars liten.. han håller mig uppdaterad iaf :) och på måndag är det min tur att få semester på riktigt. att bara ligga här hemma ger inte så mycket faktiskt. mest ångest. BLÄÄÄÄ!

nu blir det solish på balkongish med good music. glassen är redan slut så får hitt på något annat kul.

"SMÅ NEGRAR I SANDEN"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0