jag blir galen!

igår sov jag som en kung!
idag  sov jag som kattpiss.
igår var det sol.
idag är det snö.

ja ni fattar grejen, JAG ÄR TRÖTT PÅ DEN VITA NEDERBÖDEN!

-.-

ska packa ner det sista nu och gå och duscha en stund. jag tänker åka i skinnjackan ändå iaf. strejkar mot den som fixar snö! hoppas inte flygen är inställda eller något sånt fucking bice. som de brukar fan..

nej måste sticka som sagt var. hoppas ni har ett trevligt liv utan emma. för det vet jag att ni inte har! spelar ingen roll vem ni gömmer er bakom, ni måste bara ha mig i ert liv!
hiho :)

en fet jävla.. PUSS OCH KRAM, HA DET "GÖTT" HAJ!

i'm going on an aoeroplane.
and i don't know if i come back again.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0