nice nice bice bice

ledsen men har varit upptagen hela dagen. skola, idrott (sprang 5 km och gick 3 km, jobbigt? japp!), hemfärd med fille, handla på ica, mötte lite friends, lagade mat, käkade och kollade tv och film, han åkte, jag tittade klart på filmen :) forgetting sarah marshall, superrolig! fäny, ett tips till (Y) och förresten, måste bara flika in detta. berättade för filip idag när vi var på väg hem och stod i vassunda att det är busshållplatsen mellan stopskyltarna. han skrattade och undrade varför. då sa jag att det var ifrån hans yngre dagar jag fått det ifrån så nu änvänds det flitigt mellan mig och fina flickan fanny. FFF yeah B) bara som en liten parantes liksom..

nu sitter jag och dricker saft, inte bra! har precis ätit lite lite glass, inte bra! men ack så gott. man kan ju inte hålla sig undan dessa läckerheter :) men nu är det sängen. höres!

NOLIFER @ FACEBOOK


Kommentarer
Postat av: fanny

haha sötis! FFF gillar jag. ska komma på nåt fiffigt för dig också... vänta du bara... ;) och jag har sett den filmen! minns inte hur den var nu så kanske får se igen... DOCK så har min dator kraschat och på lillebrors dator vågar jag inte göra sånt (A)

men stopp nu, minns filip på allvar inte "busshållplatsen mellan stopskyltarna" ??? illa. illa som fan.



<3 :*

2010-04-16 @ 00:50:29
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0