onsdags drömmar

ja, första dagen i skolan med nya håret. pain. helt sjukt vad man kan tycka man är ful egentligen. men kan inte gå med uppsatt hår hela dagarna. gör för ont i hårbotten :( så imorn blir det bara att gilla läget liksom. sug men vad ska jag göra..

skola idag med prov och mera prov. matte och biologi.. sen hem med snuffla hästen och åt grillat. MUMS MED STORA BOKSTÄVER! sen fika med stora brudarna mickis och kristina på valvet. vilda dom är! eller? hiho. sen hem och nu funderar jag över morgondagen och dagen efter det och dagen efter det och dagen efter det. haha fram till söndag med andra ord. shit valborgs hysteri med 18 årig bestie, fotboll, kalas, tyvärr ingen krog för mig och andra saker som ska ordnas. mycket nu. kul att jag har ett arbete som ska vara inne på måndag efter helgen. när man har NOLL tid för det.. hehe.

sova nu. 6.30 bussen imorn och hel dag med spanska och rugby. får se vad det blir till lunch :)

BANANAS ARE FOR NÄSTY LOVE PEOPLE.

smart people listens to the head.
stupid people listens to the heart.

BE STUPID.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0