otroligt vad fin du är

japp, emma sitter framför dstorn igen. konstigt va? ente.. B)
var ute och promenerade med bästis innan idag, duktiga flickor! var typ trött efter samma runda som jag sprang förut. sheeeet, emma är i dålig form. men vad gör det när världen snart ändå går under pga alla miljöproblem? hehe, bra inställning :) har suttit och skrivit manus till mitt tal på måndag. emma leker lite pluggis för hon MÅSTE kirra MVG. såååå nörd stämpel på mig (Y) lagade sen middag trots att jag inte var hungrig. men man kan inte bara äta frukost om dagarna även om man inte känner för något annat. så tvinga i mig lite pommes, det smakade bättre än vad jag trott faktiskt :)
nu är filleponken och kickar boll. imorn blir det glass på våfflan med han och robin troligvis. får se hur det blir med den saken. isf blir det första onyttigheten sen i lördags! det är bra gjort emmsan! :) måste även handla då. fan. gå hem eller åka buss ifrån ica kan ju vara det värsta. typ "hej jag leker mamma utan en anledning och luffare gör precis samma sak som jag gör nu". min marddröm, typ som att springa till bussen eller motionera inför folk -..-

nu är det filmtime!

I LOVE THOSE WHO MAKE ME HAPPY MOST OF THE TIME.

och du är inte en av dom :)


Kommentarer
Postat av: fanny

SV: haha ja men visst? cp, och jag hade inte ens noterat det liksom. tror inte hälften av alla som bor i knivsta gjort det faktiskt!! meeen men...

du har inte vägarna förbi eller? :) :*

2010-04-15 @ 21:49:46
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0