sätt lite snurr på verkligheten

ursäkta för mitt lilla utbrott. men det behövdes. allt bara försvann. väääärsta låååånga inlägget jag svär! men men, nu kanske jag kan få det att funka.

dagen har varit omtumlande. humöret har varit värre än en berg-och dalbana. först " jag äger allt och alla", sen "alla hatar mig", där efter "fuck me in hell, jag bryr mig inte", till "jag vill döda en viss person" som vände till "jag hatar ditt falska leende så mycket att du inte förtjänar min eller någon annans uppmärksamhet alls" och till sist "jag lever mitt wonderbara liv bäst". typ. lite så. men tänka positivt emma. glada tankar!

skoldagen var trevlig. lite matte och mycket övning inför mitt tal. och sedan var jag först ut av alla efter räknandet. minns inte hur det gick egentligen men de andra sa att jag hade lagt ribban högt och linus hade klockat mig på prick fem minuter (!) hur bra? sjukt bra! :) så det hoppas vi resulterar i ett mycket väl godkänt betyg.

åt middag med mami innan hon stack till träningen. somnade sittandes i soffan efter hockeyn börjat. (ja jag vet. jag leker värsta sporttönten. men måste ju hålla samma tempo som min svarta blixten inom sport. annars verkar jag trög. hehe.) missade halva top model för det -..- FATACH.

imorn bitti ska jag ut och kuta precis som idag. duktig emma! och sen blir det heldag i skolan. tidig spanska, låååååång håltimme och sen engelska. där efter åker jag och pojken till honom för att spendera kvällen där. sexi sexi! nej, hollywood väntar!

LOVE THE BEST AND FUCK THE REST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0