saved by a duck

tjenixen!

här sitter jag och har just checkat in. västra götaland, here i come! jobbat 8.30-17.00 idag. blev lite längre för att det var sjuuuukt mycket folk och ankan fick gå tidigare för mig. vadå, jag ska ju ändå bara ruttna hemma så kan lika gärna göra det där en stund också :) pratade med min syster idag också. inte alls kul. hon berättade om elmia. nej jag är inte avundsjuk! snuten hade varit där och bliviut bort jagade av tjocka "halmstads" bor, massa bärs hade det varit, blackrace med fetaste bilarna, härliga bondlörkar och fest långt in på natten. bränna gummi får vi ju inte missa heller! amanda hade haft as kul, alltså, det hade KNULLAT SÖNDER bokstavligen om jag och min fina vän hade varit där. men som manda panda sa, nästa år, DÅ JÄVLAR! hehe, nej jag är inte bitter..

anyway, käk snart och packning, har verkligen ingen aning om vad jag ska ha med mig. men men, tar väl med hela garderoben bara för det. vadå, det är ju faktiskt fyra dagar jag ska vara borta?!? (a)

TJOTJING, SLÅ EN PLING!


Kommentarer
Postat av: Fanny

mitt slogan !! "tjotjiiiing" åh, stolt hönsmamma fanny nu, emma kan :*

2010-04-04 @ 18:39:27
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com
Postat av: 0706105519 ( i bilrutan )

satt o sörjde igår..fyfan vad elmia måste saknat oss! jamena..we so sexi, suckie suckie!



emma, nästa år. då jävlar? okej? BILRAAAAAAAJS!

2010-04-04 @ 19:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0