scarthursday/skärtorsdag

shit bra dagar de som varit. tänkte dra de lite kort sådär.
åkte till filip på onsdag förmiddag. vi chillade lite och emma stukade tån så hon inte kunde gå.
mattis kom och gjorde oss i sällskap.
lite middag på det innan filip tränade och jag och addeboooi kollade på.
väl hemma utslitna blev det nattkrubb och sängen efteråt.
vaknade i morse med världens snuva och lite feber.
vi bädda och städa runt lite efter frukost och dusch.
in till stan till mitt utvecklingssamtal.
filip käka lurre med hingsten.
jag hem med ännu värre feber och snuva filip kom lite senare.
lite middagskäk och mycket intressanta samtalsämnen.
mys i soffan med biggest loser och sommarplaneringar.
sen det sorliga...
sa hejdå till filip och gav honom ett påskägg vid busshållplatesen. en vecka och en dag tills vi ses igen. och där brast det! tur att jag förhoppningsvis kommer hålla mig sysselsatt så tiden går fort!
sitter och käkar B&J och kollar på the island. och snuvar och är sjuk. så kan den fina skärtorsdagen se ut för en 17 åring det med :)

ska fortsätta med det nu.

CYA!


Kommentarer
Postat av: Fanny

åh B&J. Just nu skulle jag nästan kunna springa till sigtuna och din soffa. Ohja. Inte lust att springa hit du? Du är välkommen utan glassen också. Faktiskt!

2010-04-01 @ 23:09:56
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0