sunday bloody sunday

emma mår dåligt. hon har ont överallt. emma är orolig över sitt tal imorn. jättenervös. emma är deppig. men vet inte riktigt varför.

i natt hade jag fått en del sms. de senaste vid 04.22. japp, då var inte jag vakjen iaf. somnade dirr när jag la huvudet skönt på kudden. frida hade fest ogår. men jag hade ingen dricka och ingen att gå med så. så det blev fucking åmål och flightplan istället. och självklart B&J, hallå, det var ju lördagkväll :) imorgon sätter jag igång med motionen igen. känns bra det. emma är redo! måste bli av med alla bullar jag har ätit på jobbet i helgen (a)

börjar sent den här veckan som kommer. bice, då blir dagarna jättelånga.. men å andra sidan kan jag komma ut innan alla människor kommer hem och ser mig på gatorna. höhö.

snart kommer mami. undra om vi ska fixa käk eller så. höres!

DU ÄR ALLT BRA KÄCK DU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0