välkommen hem till sigtuna!

ja man tackar!

sitter hemma med mami bredvid just nu. direkt efter att jag blivit upphämtad av henne på arlanda så drog jag till glädjen. där vankades det middag och en otroligt nykär vän. alltid lika kul att se :) robin och zac, too l8!

okej, ska sammanfatta hemstads vistelsen lite mer nu.
pappa hämtade mig på landvetter med sin nya bil. han har aldrig samma som gångerna innan..
åkte hem och la mig i soffan efter en god middag med kyckling och vitt vin.
syster och robert kom. vi åkte och storhandla och de tog en burgare på max.
hem och mysa lite i soffan. mycket familjeprat som ledde till sömn sen.
dagen efter åkte syster och jag och shoppade i stan och knalleland.
fick med mig ett par leggings, två koftor och ett linne hem. (Y) plus mötte jag robin bengtsson inne på H&M.
sent hemkomna, blev bastu time och bra bra på tv.
sleepytime seeeent på natten..
vakna upp, fort iväg till sexdrega för ärenden där. hem till robban och ut med hundar. ut till gällstad och kolla henri lloyd stuff och andra fab saker.. ÄLSKAR outlets! tyvärr har emma blivit för tjock och kan inte köpa sin vanliga size i jeans eller shorts. så de jättefina söta rosa pepe jeans shortsen fick ligga kvar. så även de ursnygga replay jeansen. 300 spänn kostade båda! men inte en chans att jag köper större siza än vad jag brukar(de) ha.
ledsen emma åkte hem igen. deppade lite.. buhu.
åkte iväg med cancer en sväng och kom åter igen hem efter någon timmes äventyr. jag må hata honom, men oj vad han kan köra bejl!
bastuafton igen. sååå skönt att vi har en hos pappa. underverk för hyn!
filmmys med hela familjen. stardust blev det för pappsen ville se "robert deniro filmen" my sis' hade.
sov och vakna idag. iväg till marwan@ pizzeria miami. gratis käk såklart, de älskar mig sen jag var liten och var stammis där. pappa är deras idol!
pussade och krama alla farväl så skjutsa min amanda mig till flygplatsen. pappa had to jobba..
nu är det bara 16 veckor kvar tills jag ser de igen! äsch, det går fort. eller?

ja, det var väl pretty much it. 21 dagar kvar till olivia bli stor kikka. skola på måndag. den 10e på lördag och magaluf om mindre än 10 veckor. den här våren är fullpackad! är ni med?

GIVE ME SOME ROOM, I'M COMING TROUGH.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0