we heel as a team or die as individuals

god morgon får man ju nästan ta att säga. eller nej, då vore det fel. har ju varit vaken ett tag nu. hehe. skulle varit i stan nu egentligen efter en skoldag. men det sket sig när jag mådde piss dåligt imorses. faaan vad jag hatar det. det förstör mina dagar faktiskt. men jag tror att det är på grund av alla mardrömmar jag drömmer. det får en att sova oroligt. bääää. kanske ska försöka kolla lite på mitt tal också som jag ska ha på måndag. fuck vad jag är nervös. vill verkligen kirra ett MVG men fan, det verkar lite svårt. jag är ju en bra talare så sätt men vette fan om tal är min grej. måste öva på att hålla tiden med. skriva ett jävla manus och skit. oooooorkar inte -..- det handlar om "oss emellan". alltså relationer. och den kärleks tönt jag är tänkte jag prata om olika sorts förälskelser. guuuud vad jag kommer skämma ut mig känner jag. alla kommer typ tänka "haha tror hon det själv eller, hon vet inte ens vad hon snackar om. tönt." även om jag inte är den som egentligen bryr mig så är det min största fara. eller att fröken pauline ska tycka att det är konstigt och ge mig ett dåligt betyg. fan, varför kan inte jag vara den där duktiga pluggisen som bara kör sitt race hur mycket folk än snackar om? plus får bra bertyg.. noob jag e. hehe.

frulle time, ikväll blir det snuffla mys.

ITS JUST A TALK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0