alla tiders inlägg

cha chaaaaaa!

länge sen jag vet. meeeen är man all-lifer så är man ;)

hm, vad ska jag berätta om nu då. jag har varit hos papi i helgen och firat syster som fyllde 20. det var galet. bönder är alltid kul. krogen (med eget leg!!! viktigt!!!) var niiice. amandas ocj roberts fylla. höhö. och självklart dagen efter. alltid bäst! eller hur?

söndag hem till pojken. han åkte till turkiet med grabbarna idag. det var inte riktigt meningen att malva och filla och joel skulle få se en bölig, blödig och alldeles för ledsen emma för det. meeeen, kunde inte rå för det (a) jag tycker ju om han väldigt mycket :) till och med han blev det när vi var själva ute sen. hehe. men det får man inte prata högt om! tur att han inte läser häääär då.

gjorde risk1an tidigare ikväll. den var låååång. men nyttig! fan riktiga puckon dert finns. inte konstigt att man måste göra skiten. rattfyllon och fortkörare med indraget körkort var ju där. gött. inte..

imorgon har jag lektion 8-9.10. great. svenska c med saaaaaaameko. kul kul! :) fru egerup tar herr egerups plats när han är borta. någon måste ju styra och ställa!

jobb på lördag. kalas på söndag. mamma fyller 41 på måndag och sen är det ny vecka och fillibooi kommer hem hem hem! och är min min min!

nu ska jag sova. blev lite långt denna gång med. heeheehe.

KÖR FÖRSTÅNDIGT!



8 MÅNADER SEN <3


Kommentarer
Postat av: Fanny Roethlisberger

haha ja men bra, då är vi båda glada :D och lätt att jag fotar dig, bara att säga till när du tööörs ;) hihihi, posspossposs

2010-09-01 @ 16:12:26
URL: http://www.fannyroethlisberger.blogspot.com
Postat av: Fanny Roethlisberger

haha ja men bra, då är vi båda glada :D och lätt att jag fotar dig, bara att säga till när du tööörs ;) hihihi, posspossposs

2010-09-01 @ 16:12:36
URL: http://www.fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0