första dagen i skuuulan

som sagt då, första dagen i skolan har varit. det var väl inte sååååå jobbigt direkt. började halv ett och det enda vi gjorde var att foto oss för mat-id, fick schema och busskort. men de nya lokalerna är niiiice och jag går samtidigt som spe. braaaa, nu gliiider vi! hehe. efter dagen käka jag filip malin linda och robban bobban på panne. barnpizza is the FUCK. mami hämta mig sen för filip är på riskettan nu. körkort, ja tack!

nu regnar det. jag ska lägga mig ner och myysa ensam med tvn och min gosiiiiga filt. plugget har ju inte börjat än (a)

ITS A LITTLE FUNNY.







egoboooost!
kan andra kan jag!



life flows like an angel fits by the pearly gates.



Kommentarer
Postat av: Swede

It's not funny

2010-08-17 @ 22:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0