lördagsgodis

god dag får man väl säga. varit vaken sen åtta imorses för mamma och jag skulle ut för andra gången med mig framför ratten. och det lär ju aldrig hända igen. för jag är heeeel värdelös. en del är inte ämmade för att köra bejl och jag är en utav dom. men skit samma. jag är bra på andra grejer.

igår blev det mamma-film och chips i knät hela kvällen. för denna skolvecka har ju varit sååååååå värd.. helt seriöst, jag hade kunnat haft sommarlov en vecka till. så ni som inte var där, var glada! idag ska filip spela match och efter det är han min. ska sova där med för söndagen bjuder på tidig morgon och sen möta press pch politiker i akademi stallet eller vad det nu hette. ja, sen är det måndag igen och skola för den delen! en annan sak, jag har fixat så att jag får gå alla kurser som jag valt förra året och de är, Ma E, PoF, Spanska 5 (suger att stina ska sluta!), Psykologi A och Sv C (ska läsa den med SPE). jjjjja, det som är lite jobbigt är att alla kurser utom psykoligin är nu i höst. så jävlar vad emma kommer få plugga. men som jag bestämt mig för. jag ska satsa! något jag aaaaldrig gjort förut. nu ska jag bevisa för mig sälv att jag visst kan vara pluggis! haha nej men ett liv måste jag ha med ju. men är man inte 18 när alla andra är det kanske det är lättare att sitta ensam hemma med matteboken eller svenska uppsatsen medan anda är ute och fester än om jag också varit det. "hey i'm a lonley girl!" crash crash, boom boom. fitta.

sen körkortet hade jag ju tänkt fixa i år. tänkte jag då eftersom jag inte är som alla andra och kanske kan klara det på de få månader som är kvar. men det får vi väl se....

nu ska jag hänga upp ett snöre i taket och vinka åt grannarna naken. ett stort FETT leende ska de få se.

HA DET SÅ KULT PÅ KROOOGEEEEEN!
HEEEJ DÅÅÅÅÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0