18 december 2010

hej hopp kallestropp!

veckan som varit har gått bra.
-sålt xensusar
-fått mvg i religion, katching
-sovit med pojken
-badat
-ätit massa bullar
-köpt julklappar
-gjort klart till julavslutningen, haha herrejisses, NV laddar..
-fått reda på att horunge till ex går runt och sprider att vi haft sex vilket vi ALDRIG hade, inte ens närheten.
-varit på klassfest
-jobbat
-ätit mer bullar
-kollat julkalendern
-åkt massa bejl med pojken
-gosat med mami
-fått vg på fysikprov, YEEEEEES

aa men typ det har jag haft för mig mer eller mindre.

nästa vecka:
-fika i skolan på måndag
-vara konfrencier på avslutningen, samlas 7.00, fAN i HELvetE
-utgång på BJ med bästa knivsta eliten
-syster kommer upp och vi ska baka julgodis
-fira julen den 24 :)
-jobba juldagen
-gå på bio

lovet då:

-utgång igen
-jobba lite kanske
-träffa pojken som arbetar så hårt och mycket i mellandagarna...... -.-
-träffa bästis förhoppningsvis!! :D
-fira nyår med dunder och brak
-åka till papi
-hem till papi
-boka zorbing!!
-börja skolan

aa men typ det jag tänkt mig.

PUSS OCH KRAM, HA DET GÖTT, HAJ!



alltid lika vacker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0