23 december 2010

inte långt kvar på det här året nu inte!
kvällen igår var lååååång men lite kul. trots strömavbrott hela kvällen och sen då hela morgonen nu till kl 12 ungefär har jag lyckats sysselsätta mig bra. kollat ikapp julkalendern för jag missade den i går och idag, kolla klart finalen av ung&bortskämd som avbröts igår vid vattenfalls fall (finurligt namn det där) och även gossip girl :) lööööööv it!
syster kom igår och både måndag och tisdag har jag spenderat med mamma och pappa egerup. alltså inte pojkvän. nej, så blir det när han jobbar 12 och 13 timmars pass. men trevligt med mycket goda köttbullar, pepparkakor och julstädning blev det :) jag gillare!
idag ska vi baka julgodis själva istället för att bara äta upp alla andras :) det kommer bli knäck, kola i två sorter och kanske någon rischoklad eller rockyroad. får se hur mycket vi hinner innan strömmen kanske går igen! skulle vara sååå typiskt..
imorgon är et julafton och jag har självklart redan varit och klämt och skakat lite på alla klappar som haver mitt kärleksfulla namn på sig under granen. haha jag vet vad jag får i julklapp ;) jag är bäst på att gissa! mina egenskrivna rim är dock svårare för mina nära och kära. filip får sina antingen idag eller imorn :) hiihihi.
mamma jobbar kväll så jag hoppas jag och amanda kan hålla fred.. tredje världskriget kan vara på väg annars. isf, HÅLL ER UNDAN! men det är ju faktiskt jul, det ska nog gå bra :)
hörde igår av pojken också att syster yster som varit i sydamerika kom hem, härligt! detta "snökaos" i london har ju varit reeee. har de aldrig sett snö eller kan man ju undra.. sen kom även mojmoj och moffa hans dit igår. gudrun och bjarne, eller gun och bea som jag säger hehe :) de ska jag också hälsa på hade jag tänkt! de är några morföräldrar i min smak det hihi :)

som ni märker är lilla ma på bra humör. aa det är hon. så nu ska hon fortsätta att vara det och pyssla med lite julsaker! :)

GOD JUL!



lilla jag vid granen med världens bästa pyjamas och halsband! jag hjärta dem.
ps de stora paketen bredvid är till maj! :D ds



min utsikt. jag skulle vilja bo i norrland.


Kommentarer
Postat av: Fanny Roethlisberger

åh sötis!! superfiin äru :D och julig ser du ut ^^ myspys

GOD JUL önskar jag dig, himla mycket! vi får ses sen någon dag, ser jag redan fram emot :D :*

2010-12-23 @ 19:40:35
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0