26 december 2010, annandag jul

god afton!

julen har nu lidit mot sitt slut och mellandagsrean är kaotisk som vanligt. dock att de börjar redan dagen efter julafton tycker jag är löjligt. inte hälsosamt med sån stress! fick iofs en mörk beige kappa av min pojkvän idag (A) hihi från MQ på MANGO avdelningen. gosebjörnen är bäst. tre par örhängen också!! :D wiho!
detta gjorde han bara för att vara snäll för klappar har jag fått i massor annars :)

imorn är det suppsala, stockholm och sen sala på schemat. sällskapet står filla och bäa för, härligt tjajor!! :D

jobb på onsdag och torsdag, sen är det nyår och fest! :) kul kul. vet itne än vad jag ska göra haha, det visar sig :)
nu blir edt kvällen för mig!

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0