28 December 2010

halli hallå. tänkte då skriva av mig lite här vaaa.
juldagen glömde jag säga var grymt rolig. bra sällskap och fylla ihop med krogen var as kul!

gårdagen och idag har spenderats för det mesta med en salabo och uppsala bo. ja så klart, filla och bea :) igår åkte jag runt halva sverige typ för att byta jackan jag fick av filip till en ren, den andra hade svarta fläckar på sig. det fanns 2 kvar i heeeela stockholm och uppsala så väl inne i stan kuta jag, filla och bea ner till sturegallerian där de fanns. haffa dens sista och yes, we were on fire! efter flera timmars shopping i huvudstaden åkte vi trötta hem med pappa micke :) jag fick med mig saker allt ifrån zara, by marlene birger, snö of sweden, oasis och annat smått och gott :) de andra tjajorna köpte skitfina saker de med, bea var i extas och filla hade lite smått panik men hon klarar sig, det gör hon alltid :) hemma blev det käk, kött och pommes mums!, och film, tjejsnack och alldeles för mycket godis, chips och läsk. gött. hur gött? gött som fan! hihi. somna efter klockan tre och vakna några gånger av att filla prata i sömnen, crazy lady! hon sov och konversera med mig, galet :P
mysfrulle och hundpromenad har stått på schemat idag. sen var jag självklart tvungen att åka hem, det tar faktiskt TRE TIMMAR att ta sig från sala station hem till mig. hehe, men det var det värt och ska självklart göras om!!!

imorn skulle jag jobbat men inte det inte. det gör jag på torsdag. sen är det nyårsafton. har fortfarande inte bestämt något haha men det blir nog bra ändå, det är ju trots allt sällskapet som gör hela grejen!!

nu ska jag gosa med mami :)

TJINGTJONG, TJOTJING!




"hej hej emma!"

:) 


Kommentarer
Postat av: Filla

hahahaahha, jag dör, "bea i extas" och sorry för samtalen.. ;)

2010-12-28 @ 19:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0