en sekund så var det borta

god afton

ännu en vecka har börjat med stånk och slit. inte kul assoooww! har f1 mycket att göra men orkar knappt. svårt det där. måste verkligen jobba och planera de två veckorna som är kvar. sen är det loooov! hur gött? GÖTT SOM FAN!

min helg har varit toppen. fredag var hur mysig som helst. pojken kom efter jobbet och vi hade det bäst. sen på lördagen jobba jag och tog bussen in till knivsta för mat på PANNE!! hur gött? GÖTT SOM FAN!! därefter gick filip, jag och mattis till tåget för att möta olle. harry potter skulle ju ses! väl i stan mätte vi upp johan och rasmus med och satt sedan i två och en halv timme i biomörkret. hehe jag blev lite rädd där ett tag (a) sen ville vi inget annat än bara åka hem. och som grädden på moset var ul sena 25 minuter. hora. men men, vi fick skjuts hem av snälla klas så ska inte klaga!

just nu är min sinnesbild helt klar. jag vet vad som stärker mig och vad som gör mig svag. du är en sak som är säker. men så är livet. jag känner inte så mycket för dig när jag känner efter. men sviken, visst. men jag har kommit över det och insett. det gör inget. nu är det på vitt och svart bara.

TACK FÖR MIG, FÖR DENNA TID.



ska kolla på denna hunk och pingla nu.
me love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0