fredag och snyft för snuva

japp här är det täppt! känns inte allt för kul..

iaf, livet går vidare. min dag har varit helt okej. vakna med gose och åkte hem till honom för att fixaelitrixa lite. därefter körde vi mot uppsala och jag fick reda på att han ska köra upp snart igen. men det är en hemlis denna gång tydligen :) sedan var de lunch med malin, olof och filippa och fika med klassen efteråt. lite kemi och lite svenska på det också. sen hem och fick ett par örhängen med mig från H&M för 10 kronor. gött! väl hemma blev två skolarbeten gjorda och inskickade och middag blev äten (kan man skriva så?) hehe. nu sitter jag i soffan med mami bredvid mig och väntar på prinsen förhoppningsvis som har jobbat ikväll.

imorgon:
-jobb 12-18
-HP 7 DEL 1, BIIIOOOOOO!

Söndag:
-GOS/FJÄLLSTUGA!!

HELLRE TERMOBRALLOR ÄN HOMOTRALLOR.



haha gammal bild på mig och eskilsson från sommaren 2009 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0