nya andetag

lucia idag! med det är det endast 11 dagar till julafton! gött.

lördagen var välförtjänt! dejt med bästa kattematten i kista. jag kirra hem en rosa transparent "tunkika", ett odd molly linne, ett par örhängen och en ultra gosig halsduk, köpt på indiska för rea pris, som passar bäst till min fina mössa, barts deluxe, från naturkompaniet. den grå nyansen matchar fiiiint :) haft den typ en månad och jag kallar det en investering! värd var enda krona!

jobb och pojkvän och svärmor på söndagen. blev mysmiddag och massa gott gott efter till spännande handboll och annat smått och gott på tv. marie och jag retades med filip lite, det var kul :) hihi, förlåt älskling, it was little funny.

dagen idag har gått bra den med. vakna med värk men fille gjorde det bra igen. han drog tidigare och jag låste en timme senare och begav mig ut i det super fina vädret! väl i stan käka vi köttbullar till lunch och gick till skolan. skoldagen sluta med cola och chokladköp och häng med knivsta booisen på bussen (filip, adde mattsson, olof och jacobo). självklart maaaliiiin också, hon hade ju chokladen!

jaa och här hemma då, jaa, jag har fixat med bankkonton, pluggat, ätit middag och kollat biggest looser&top model :) nu blir det sängen strax. 7.30 bussen imorgon!

KAY TO THE NARIE!



söta SPE tjajer. isvakbadande 2010 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0