13 februari

och med det betyder det att det är exakt FYRA MÅNADER OCH EN DAG TILL VI ÅKER TILL MAGALUF! AMAAGAAAAAAAD! :D ojoj, övertaggad emma..

tredje helgen utan pojkvän, kanske träffar honom söndag kväll efter jag har jobbat. ikväll kommer mikaela och olivia hit. det ska bli feeeeeeett mys.

såg nyss på tv att en OS-man som åkte bob dog igår när han åkte ur banan, sjuuukt dåligt byggd! stackars hans famlij.. R.I.P Nodar Kumaritashvili.

sen har filip tydligen tatuerat sig under foten med texten, "tänk inte". vet inte vad jag tycker om det om jag ska vara ärlig. orkar faktiskt inte bry mig. om hans mamma får reda på det kanske det inte är så kul längre, höhö. tur att det är under i foten iaf.

nu ska jag gå och skjuta mig själv. :) nej juste, min kompis har ju revolvern!
inte.. höhöhöhöhöhöhhöhöhöhöhöhhöhö. skojja!

MM WHATCHA SAAAAY, MM I HOPE THAT YOU ARE GAAAAY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0