bög söndag

och ja, det var min käre vän olivia som gjorde föregående inlägg här :) kanske ni redan listat ut..

valentines day idag. sjukt överskattat. hatar alla hjärtansdag. en dag där man ständigt blir påmind av hur misslyckad man är. som olivia, alla de som har haft en bra  dag kan gå och dö. för det ska jag göra lite grann.

han ser mig inte. kanske inte ens vill det. tre veckor nu fan. orkar jag mer? tror fan inte det. ba PEOW!

mamma är glad och hemma. bra det. jobbigt att jobba idag. som vanligt. nu går jag och gömmer mig. allt är dåligt och jag orkar inte bry mig. kul vecka man ser fram emot.

hon hör inte av sig, hon är för självupptagen och den är inte hemma. och DU ogillar jag starkt just nu. min kuk i dig rent ut sagt. har så mycket hat inom mig just nu så det känns som om den riktiga emma kommer komma fram de närmsta dagarna. lust att spotta dig i ansiktet, ge fingret åt en annan, köra upp en FET bratwurst på en tredje DEN och "KNULLA HELA VÄRLDEN ÄVEN OM JAG ÅKER FAST"

HA ETT BRA LIV, FÖR DET TÄNKER INTE JAG HA! :)

'horungar är vi allihopa allihopa allihopa, horungar är vi allihopa...'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0