Born 2 love u 2

shit, har precis kommie hem från stallet nu. red "tvåan" som han kallas. hans namn är rubriken. helt perfekt kan jag säga! när annica sa, "emma du ska ha tvåan" fattade jag inget, trodde ärligt att hon typ snacka bajs :P men sen fattade jag, en ny heeest :) yey! det gick bra och var bra träning för moi.

nu står lisa i duschen och snart är det min tur. vi ska fixa iordning oss så vi kan åka till elsa senare. det ska bli fun. hoppas hoppas hoppas! (Y) nej nu är det min tur.

HEJ SVEJS!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Först och främst så vill jag tacka för en bra blogg :) Är du mode och shopping intresserad? Glöm inte och titta in i min Bloggbutik http://jessiesjoqvist.blogg.se/ där jag säljer allt ifrån märkeskläder och skor till mobiler och heminredning.



Ha det så bra!



Hälsningar Jessica

2010-02-06 @ 13:39:17
URL: http://jessiesjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0