drink the fanta, stay baamboocha

god morgon, härligt väder! :)

hiho, in till sthlm idag. måste handla lite saker och promenera i det fina vädret också. synd att ingen kan följa med. men men, used to be alone :) vet inte heller hur oscar jobbar. hoppas jag kan träffis honom litis.

idag/ikväll kommer filip hem. vet inte vilken tid eller så. det vet han nog inte själv ens.. får se om jag får träffa honom idag. jag vill vill vill! :D men ska käka lite frulle nu och seng göra iordning maj.

SHOP WELL, GO TO HELL!


Kommentarer
Postat av: fanny

ville bara meddela att jag är din första prenumerant på blogglovin. jävlar vad jag vill ha cred för det - typ enda jag är först på! haha värt ju

2010-02-09 @ 19:34:46
URL: http://roethlisberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0